Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

czwartek, 17 maja 2018

Nadal wiosennie z KTM

W ostrym pędzie za realizacją codziennych zadań tak łatwo jest pominąć wiele szczegółów, drobnostek, które mogą naprawdę wnieść do naszego życia wiele radości!
I tu ponownie z podziękowaniem dla Klubu Twórczych Mam, zatrzymuję się i najzwyczajniej w świecie cieszę się chwilą, każdą chwilą z bliskimi :)

Wiosennie w naszym - rodzinnym - wydaniu...





w dziecięcych zabawach,





tworząc wraz z Dziećmi coś z niczego:



 

 przygotowując się do zbiorów nowalijek i nie tylko!





przygotowując wiosenne, zdrowe posiłki :)



i przenosząc choć cząstkę przyrody na otaczające nas czy innych przedmioty ;)



 Mimo, że nie w każdej wycieczce i zabawie towarzyszył mi aparat,
trochę się tego nazbierało ;)
Zachęcam do dalszej wspólnej zabawy, to wspaniały 'motor' do łapania czasu ;)

https://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2018/04/wiosenne-wyzwanie-dla-kazdego-cz-2.html


Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo radości, której nie musimy odnajdywać w dużych rzeczach, wystarczy czasem tylko szczegół...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!